Proje yönetimi (PM) genel olarak projelerin başlatılması, planlanması, yönetilmesi, izlenmesi ve tamamlanması anlamına gelir. Proje yönetiminde birçok terim ve prosedür belirlenmiş ve standartlaştırılmıştır. Her proje özenle seçilmiş kaynakların bir karışımıdır; Örneğin zaman, para, personel, metodoloji, malzeme, enerji, çevre, kalite ve risk değerlendirmesi.
Amaç, sürtünme kayıplarının düşük olduğu bir projeyi başarılı bir şekilde planlamak ve ortaya çıkan fırsatlardan akıllıca yararlanmaktır.
LMH olarak planlama sırasında her projeyi farklı alanlara bölüyoruz ve projeleri maliyet etkin, zaman tasarrufu sağlayan ve etkili bir şekilde hayata geçirmenize yardımcı oluyoruz. Proje başlangıcından firmanızdaki süreç ve sistemlerin satın alınmasına, komple teslimine ve devreye alınmasına kadar size bilgi birikimimizle destek oluyoruz.
Örnek alanlar PM
Planlama/proje geliştirme ve proje yönetimi.
Proses geliştirme ve proseslerin kalifikasyonu,
Tedarik öncesi deney kurulumları ve testler
Tasarım,
Tedarikçilerin tedariki ve seçimi
Bireysel parça ve montajların imalatı/üretimi ve montajı
Kontrol teknolojisi
Görüntü işleme
Tüm sistemin devreye alınması